tirsdag, juli 04, 2006

Kommentarer på bloggen

Du kan kommentere hvor du vil, men jeg kan jo ikke sjekke alle poster flere måneder tilbake! Defor KAN det være praktisk å skrive i denne "gjesteboka" som sjekkes jevnlig. Jeg vil altså gjerne ha tilbakemeldinger, men jeg vil ikke ha anonyme henvendelser uten underskrift. På denne bloggen er det mulig for alle å kommentere, også ikke-bloggere.

Hvis det er noen som føler sterk trang til å skrive obsjøniteter og annen dritt så vil jeg jo helst slippe det; ellers er det fort gjort å slette det. Et klikk og vekk me´n!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære tante eli.
trist å høre om lus-problemet ditt. har du ei rifle eller noe? tenkte kanskje at du kunne prøve å skyte dem... hvem vet, kanskje de smaker godt også? tenk så mye penger du kunne spare på matbudsjettet da, om du er selv-forsynt med kjøtt... eller er det egentlig kjøtt på lus? jaja, det kan du finne ut. i afrika spiser de i allefall stekte innsekter. ellers så vil jeg tippe at kanskje rottegift kan ta knekken på dem! (jeg har forresten fått meg ei fantastisk flott rotte! hun er så flott, og elsker fiskegrateng. kanskje hun spiser lus og?)
vel vel, gleder meg til å se hva som skjer med deg og lusene. jeg har aldri hatt lus.
hilsen lusefrie niese live

elis lesebabbel sa...

Heisann kjære niese!
Godt å høre at noen i slekta er lusefrie:-)

Anonym sa...

Meeget velfortjent pris! Gratulerer fra ei som skulle önske hun hadde tid til aa lese det du skriver, men som sitter i utlendighet med hendene fulle...

Anonym sa...

Kjære Eli. Gratulerer med pris! Hvorfor har du ikke fortalt om denne bloggen? Jeg som så ofte har savnet dine meninger. Når alle sier en bok er bra, og jeg er litt i tvil, tenker jeg alltid: "Hm, hadde nå egentlig Eli godkjent denne?" For slipper ei bok gjennom hos deg, da tviler jeg ikke. Sånn er det med den saken!
Hilsen fra tidligere kontorkamerat
Silje

elis lesebabbel sa...

Oj så koselig da Silje! Og akkurat det samme har jo jeg tenkt! Skal du på høstmøtet i Oslo? Da går vi ut og tar oss en pils igjen - tradisjonen tro!