onsdag, juli 19, 2006

Jeg skjerper blikket

og ser på bloggen med nye øyne! Jeg har nemlig fått skjermbriller! Så nå trenger jeg ikke føle meg som idoldommer Amund hver gang jeg sitter ved skjermen. Hvis jeg ser ut gjennom vinduet derimot så blir ting litt utviska. Men det er ikke så farlig, det skjer ikke så mye oppi trærne her på Vestre Holmen, akkurat. Apekattene har for lengst begynt å gå på to ben. Brillene er innkjøpt på Krogh Optikk. (Unngå denne linken hvis du ikke har ekstremt dårlig musikksmak! Eller er det min det er noe gæernt med)? Brillene var dyre men stilige! Vær forberedt på en mer SKARPSYNT blogg heretter!

Men nå skal jeg fortsette å lese min favorittforfatter Per Olof Engkvist (garantert feil stava, ikke med forsett denne gangen). Marie Curie og Blanche hadde større problemer...
Men det kommmer jeg tilbake til..

Ingen kommentarer: