søndag, august 27, 2006

Lus 6

Da jeg skulle spise frokost i dag morges så jeg rett inn i trynet på en svææær lus som hadde klatra opp i grana utafor kjøkkenvinduet. Det var ikke akkurat noen vakker syn! Hvor mye har de egentlig vokst over natta??? Det virker som de eklingene har fått en mer aggressiv atferd. Jeg liker ikke at de driver og klisser ned syklene våre heller. Og alle disse egga som ligger strødd rundt!!! Flere av dem blir jo klekket rett foran nesa på oss, æsjjj! Nei fyyy, så ekkelt, står de ikke der og kopulerer også og det i full offentlighet! Vi kan vel ikke ringe sedelighetspolitiet heller! Du, det er noen lus her som oppfører seg utuktig, liksom...

Jeg veit jammen ikke om jeg TØR å gå ut mere jeg, altså. Det er forresten ikke nødvendig å klippe plenene med det første...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaaargh! Det klør! Vet ikke om jeg tør lese bloggen din utover uka, Eli!

elis lesebabbel sa...

Det blir verre