lørdag, august 26, 2006

Lus 4

Våkna i natt av et helvetes leven. Noen utafor som hylte og bar seg! Og hørte jeg ikke avistralla også? Men da jeg skulle hente avisene i dag morges var det jo ingen aviser der! Og nå som det er helg og jeg har god tid og alt mulig! Noe amper ringte jeg Aftenposten og klaga. En litt pussig replikkveksling:
- Jeg har ikke fått avisa
- Nei.... hmmm budet fikk visst et illebefinnende!
- Hæ! Ja men jeg hørte jo at han var her
- Ja, hmmmm. Altså vi tror han fikk panikk som følge av en synsforstyrrelse.
- ???
- Ja han påsto at han så noen store insekter utafor blokka ...
- Ja, han hadde vel vært på fylla og hadde fått delirium da, kanskje...
- Jaaa hmmm hmmm Vil du jeg skal trekke fra beløpet på regninga?
Etc, etc

Og så går jeg ut for å sykle til nærmeste bensinstasjon for å kjøpe avis. Men i alle! Herregud! Jeg går og legger meg igjen, kanskje det bare er en drøm...

Ingen kommentarer: