mandag, desember 31, 2007

Årets siste musikalske høydepunkt

Siden dette blir årets siste musikalske høydepunkt fra mitt surrete rotehue smeller vi til med en riktig godbit: This Wheel's On Fire framført av Julie Driscoll & Brian Auger Trinity



Linken til videoen her!

Jeg vil spesielt fremheve de ekstravagante klærne typisk for denne tida, dog uten fjærboa og bredbremmet hatt denne gangen. Det helt korte håret var derimot ikke så vanlig for jenter selv om Driscoll ikke var den eneste med denne frisyren. Sminken med de markerte øynene og den svært lyse leppestiften gikk rett inn i motebildet i 1968. Julie var 21 år gammel på denne videoen.

Gutta var heller ikke helt borte med rysjer og blonder på skjorta.

Og med disse heftige toner ønsker jeg mine lesere et godt nytt år med nye muligheter og nye musikalske highlights fra mitt umusikalske roteloft!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytår deroppe!
Hej fra Zenia

Dr. H sa...

Takk for denne. Den er det berre altfor mange år sidan eg har sett. Godt nyttår!

elis lesebabbel sa...

Eg vonar at eg skal klare å finne fram fleire godbitar frå mitt umusikalske rotehovud som doktoren kan lika, eg har no nokre planar!



Men eg kan ikkje lova blonder og rysjar kvar gong! Det seier eg berre!