mandag, desember 17, 2007

Hvem?

I min nystartede serie Høydepunkter fra mitt umusikalske rotehode har turen kommet til The Who. Jeg vil gjøre dere spesielt oppmerksom på de effektfulle stripene på ryggen på dressjakka til den eminente gitaristen Pete Townsend og den stilige skjorta til den ikke mindre eminente vokalisten Roger Daltrey. Begge plaggene ville unektelig ha gjort lykke under ethvert juletre selv i dag. Striper blir aldri umoderne. Ellers var musikkvideoene i 60-åra uten dikkedarier og annet tull. Gutta spellte og det var det! Bortsett fra at videoen enda ikke var oppfunnet.



Linken her!

Takk til JonasOlavo som har gjort det mulig for meg å legge ut dette musikalske høydepunktet fra en fjern fortid.

Så et viktig poeng. De som har fulgt med en del på denne bloggen kan ikke ha unngått å oppdage at jeg er opptatt av tilgjengelighet på nett for alle. Derfor vil jeg oppfordre alle ansvarlige bloggere til også å legge ut selve linken når de legger ut en youtubevideo på deres respektive blogger. Selv de mest veltrente blinde leselistbrukere får nemlig problemer med å spille den. Legger man derimot også ut linken slik jeg demonstrerer på denne bloggposten er det bare å klikke og here we go!

Kan det være så mye forlangt?
Uansett: Det er her du får den beste musikken!

Neste mandag : nok et musikalsk minne fra mine mest bortgjemte hjernevindinger.

PS: Nei, jeg har ikke glemt at dette primært er en litteraturblogg.

Ingen kommentarer: