søndag, desember 30, 2007

Please mrs Rowling!

Nei!!!


Nok er nok...

4 kommentarer:

Anonym sa...

*kremt* Det er MS Rowling ;)

Og nok er absolutt ikke nok!

elis lesebabbel sa...

Ja men er ikke dama gift, da? Et søk på goggle viser at omlag 8 810 mener det heter mrs mens 24 500 holder på ms. Og som salige Ibsen sa : ”Flertallet har aldri retten på sin side”. Så også Ibsen er på min side. På en annen side : det ER mulig at det var en miss å skrive mrs! (Den var god, hva!)

Anonym sa...

Ja, hun er gift, men Rowling er pikenavnet hennes :P *spikke fliser*

Anonym sa...

Jeg sier også Ms. (Jeg bruker faktisk Ms om meg selv, selv om jeg vel strengt tatt blir å regne for Miss. Men jeg er voksen, så jeg foretrekker Ms). Nok om det.

Ms Rowling sier forøvrig at hun ikke kommer til å skrive noe fra Potter-universet på de neste ti årene, og HVIS hun skriver, så blir det andre figurer som blir sentrale... Personlig tviler jeg på at det blir noen flere bøker, om ti år har hysteriet roet seg, og vi leser heller de bøkene som allerede er skrevet. ;)