torsdag, desember 27, 2007

Mens vi venter på sommeren

Og siden jeg nå likevel sitter her benytter jeg anledningen til å legge ut denne filmen for å øke antall ”views” på youtube:



Filmen er tatt med mitt digitale kamera og jeg synes den på en utmerket måte har klart å formidle lettheten og elegansen i dette brunsorte bløtdyrets bevegelser gjennom gresset. I bakgrunnen neddempede sommerlyder som skulle gi håp om at nok en sommer er underveis om ca et halvt års tid.

Filmen har vi kalt ”Sneglefart” og man kan trygt si at det dreier seg om et familieforetagende!

Hvis lengselen etter sommeren blir for sterk, kan filmen vises om og om igjen. Jeg tror også at filmen kan gi litt tiltrengt ro og kontemplasjon i en stresset hverdag når juleferien snart er over. Bookmark den gjerne! Snurr film!

PS: Ja, jeg er litt kry av denne filmen!

Ingen kommentarer: