onsdag, november 28, 2007

En brøler

I denne bloggposten etterlyste jeg en skikkelig brøler! Og her kom den:
  • Ufokusert
  • Dårlig komponert ( i den grad det er noen komposisjon i det hele tatt)
  • Uten nerve
  • Omstendelig ut i det helt ekstreme
  • Langdrøy
  • Flatt språk.
  • Flate personskildringer. (I den grad man kan snakke om personskildringer).
  • Dårlig litterær disiplin
  • Syltynn intrige ( i den grad det er noen)
  • En rekke temaer som kastes fram og som ikke følges opp.
Og dette holder kanskje...

Damm! Skjerp dere! Så mye dere tjener på dette burde dere da ta dere råd til kompetente forlagsredaktører!

Boka er påmeldt innkjøpsordningen. Hvis denne blir innkjøpt spiser jeg hatten min! (Hvis jeg hadde hatt noen!)

Men som alle veit:
Ingen dør av å lese dårlige bøker.

5 kommentarer:

HPL sa...

Så lenge forfatteren er en kjendis (og det selger jo bøker) er ikke kvaliteten så viktig.
Og ja, jeg er smålig. ;)

John David Didriksen sa...

Bøkene til Arne Hurlen er med andre ord like overfladiske som låtene hans.

Anonym sa...

Halloen!
Kven faen er Arne Hurlen?

TCB
Stig Elvis Furset
"Rådgivaren frå Helvete"

HPL sa...

Å, du veit det nok, Stig Elvis. Bare innrøm det!

Anonym sa...

Halloen!
POSTIGIROBYGGET??? Har høyrt om dei, ja, men aldri knytta noko navn opp til gruppa...Postgirobygget er musikk for dei som eigentleg ikkje likar musikk noko særlig. Viss du kjem inn i eit hus der dei har få plater, er det stor sannsynleghet for at ei av dei, minst, er med Postigirobygget.
Kanskje det er slik med boka og?

TCB
Stig Elvis
"Rådgivaren frå Helvete"