tirsdag, november 13, 2007

Eit fiolintalent

No er eg altså i gang med barnebøker att, denne gongen om ein gut som spelar fiolin. Eit talent er han og jamvel vert han mobba på skulen. Ein kjensleg kar som tek fioltimar hos ein virtuos. Eg er komen til s 22, og har omlag 80 sider att. Eg kjenner liksom at eg har lese noko liknande før. Eg får no lese litt til.

Meir kjem dersom eg tek feil av denne boka!

PS: Biblioteka skal no jobbe litt for å få denne boka ut av hylla med dette omslaget.
Dei tek store sjansar på dette forlaget!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Veldig fint bokomslag:) Jeg savner gode barnebøker, de er liksom ikke helt det samme lenger. Bare at jeg skrev den setningen der gjør at jeg føler meg veeeeeldig gammel plutselig. Au.

elis lesebabbel sa...

Hei Elisabeth! Omslaget er kjempefint og er tegnet av Kristin Roskifte, en spennende illustratør. Men ikke så lett å "selge" til barn.

Hvilke barnebøker liker du da?
Veeldig gammel? alt er relativt!