tirsdag, mai 29, 2007

Dramatikken stiger (del 8)

Måtte stå grytidlig opp i dag morges fordi jeg skulle på dette seminaretet hotell langt ute på Østfoldtundraen. Men da jeg kikka ut gjennom kjøkkenvinduet fikk jeg meg en støkk! Ett par dusin snegler glodde hånlig på meg gjennom vindusglasset. Heldigvis var vinduet lukket. Ikke før jeg satt på TIMEekspressen kom jeg på at soveromsvinduet har stått åpent i natt. Ikke bare hyggelig å komme hjem i ettermiddag. I morgen er det ekstraordinært møte for alle de rammede boligsameiene. Endelig skjer det noe.

PS: En bra ting med web 2 : du slipper å tenke på hvordan du ser ut på håret.

PS 2: En dum ting med web 2: vil jeg bli venneløs hvis jeg ikke melder meg inn her?

4 kommentarer:

Undre sa...

Neida, du blir ikke venneløs om du ikke melder deg inn her.

Og om du skulle bli det til tross for at jeg sier du ikke blir det, er det bare å sette vinduet ditt på gløtt igjen, så får du selskap skjønner jeg. ;)

elis lesebabbel sa...

Nei du har så rett så rett, Undre! Våre venner dyra svikter aldri tiii hiii!

Unknown sa...

Husk at sneglene bare er den tredje landeplagen. Først kom telefonselgerene, så mobiltelefonringetoner på kino. Snart får vi de neste. Fjesboka er kanskje en?

elis lesebabbel sa...

Ja ikke for å være bakstreversk men har forstått det slik at tryneboka tar forholdsvis mye tid! Ble derfor litt letta da Jørn Helge B. Dahl sa at nevnte bok neppe var kommet for å bli. (Hvis jeg forsto ham riktig, men kanskje jeg bare hørte det jeg ønsket å høre). Men dette har vi jo hørt før om nye ting. Kanskje noen sa det samme om hjulet også!
Hilsen Eli som også en gang sa at blogging kom jeg i hvert fall ikke til å begynne med. Og at jeg aldri kom til å skaffe meg mobiltelefon.
PS: jammen var ikke en viss person med på seminaret også; denne gang som podcast.