søndag, desember 07, 2008

Og så er man blitt linket i Dagbladet igjen 2

Tre timer etter at jeg skrev den forrige bloggposten er DEN blitt linket til den samme Dagbladartikkelen på websida som jeg altså omtalte da! Til gjengjeld er min forrige blogpost som Dagbladet linket til blitt fjernet. Nå burde jeg vel ha annet å gjøre i julestria enn følge med på Dagbladets linkepolitikk men dette skjønner jeg mindre og mindre av.

PS: Den beste bloggposten på lista over "Blogger om denne artikkelen" var denne. Av en eller annen grunn er den også blitt fjernet fra lista, men jeg synes at flere burde få gleden av å lese den.

(Håper det er greit!)

EDIT kl 17:30 : Og akkurat nå er DENNE bloggposten på lista over "Blogger om denne artikkelen" mens den forrige allerede er tatt vekk. Tipper det ikke tar lang tid før denne forsvinner fra Dagbladwebben heller. Jippie!

Ingen kommentarer: