søndag, november 19, 2006

En ny tid!

JEG har fått googlekonto! Jeg bare går inn på google og så klikker jeg på Min konto og så er jeg i gang! Yippie! (Ja du TRODDE vel ikke jeg hadde lagt ut LINKEN til min googlekonto???)

Og yezzz : jeg har ”switscha” bloggen min. Med hjertet i halsgropen og moralsk og utålmodig støtte fra kidsa. Det gikk fort og greit :bortsett fra at æ, ø og å forsvant på linkene under headingen Finn fram på bloggen. Fort gjort å rette opp!

No more ”Publishing in progress”. No more ”files published 0 %”. Og slutt på trekanten med utropstegnet og de der strekene som sirkla rundt. Og jeg som trodde blogspot var sponsa av blodtrykkmedisinfabrikantene. Det eneste jeg savner er det lille extrem-kicket- som nå er blitt kraftig redusert.

Og nå kan jeg boltre meg i farger og fonter! Men jeg tror nok jeg har funnet min farge og min form. Selv om det ikke vises : endelig har jeg switscha!

Ingen kommentarer: