fredag, juli 31, 2009

Og så har man testet Aftenpostens Valgomat

I min helt nye serie "og så har man testet" starter vi i dag med Aftenpostens Valgomat
(Som altså ikke har noe med mat å gjøre, altså ikke valgOGmat men valgOmat! Eller hva med denne folkens : valgOGmatOGvin! O-nei, det var det nOk ikke nei! Kort sagt, det er ikke mat som velges men nOe helt annet!).

Og resultatet ? Det ble dette partiet men det ender nok opp med dette partiet i år også! Og dermed har jeg vel skrevet en av mine mest utleverende bloggposter noensinne!

PS: Nå begynner jeg å komme farlig nær facebook-nivå!

PS 2 : Og forøvrig ønsker jeg mine lesere et godt valg! Med eller uten valgOmater!

Edit litt seinere : for dem som måtte begynne å bekymre seg : fremdeles skal denne bloggen i hovedsak dreie seg om "litteratur og beslektede temaer". Jeg holde fremdeles stø kurs!

2 kommentarer:

Fru Gran sa...

Men så er da politikk et beslekta emne av litteratur da. Synes jeg. Viss vi ser litt stort på det.
Jeg tok den samme testen. Og endte med Venstre. Hadde de hatt en partileder som var LITT mindre blærete, så kunne jeg stemt på dem (ja jeg er litt overflatisk der...). Har allerede stemt. Det blei det det pleier...

elis lesebabbel sa...

Er det virkelig? (Beslektet emne av litteratur?)