torsdag, juli 02, 2009

Det Löser Sig Alltid

Skriveleir 3 er nettopp avviklet og alle var slitne, glade og fornøyde da de dro hjem etter en uke på leir. For å sitere årets skriveleirsang gjør skriveleiren ”verden til et bedre sted”.

Men denne gangen butta det litt. En ledsager ble sjuk før leiren og en under, noe som ikke akkurat var en ønskesituasjon for å i det pent. Men sammen med de flotte jentene som holdt koken fant vi en løsning. Da gjorde Katerina meg oppmerksom på sangen Det Löser Sig. ”Det kommer ordna sig, det gör det alltid”

Noen optimist har jeg jo aldri vært men vurderer å gjøre låta til mitt motto heretter.

Antakelig ikke helt tilfeldig ble dette dansemusikken under den obligatoriske borddansen på avskjedsfesten. (Hvor mange kan for resten skryte av at de har danset på bordet i kantina på Huseby kompetansesenter.)

DET KOMMER AT ORDNA SIG, DET GÖR DET ALLTID! (Håper jeg....)

PS: Huseby : jeg HAR fått skriftelig tillatelse!).

Ingen kommentarer: