søndag, mai 18, 2008

Og så er man blitt tagget igjen!

  1. Pick up the nearest book.
  2. Open on page 123.
  3. Find the fifth sentence.
  4. Post the next three sentences.
  5. Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Jeg plukker altså opp den nærmeste boka. Og det er ”Det er mitt liv av Katarina von Bredow som jeg nettopp har blogget om.
Jeg åpner på side 123,
og finner den 5. setningen, og de tre neste setningen er:
"Altså nå har jeg akkurat fått henne til å innse...” begynner hun. ”Jeg mener, jeg trodde vi var enige nå, så jeg tenkte dere skulle slippe...”
Anna plasserer pertentlig koppen på skålen, og hendene søker liksom hjelp av hverandre i fanget hennes, samtidig som hun fester blikket på sønnen.
Det er Hans Petter som har tagget meg, og så skal jeg liksom tagge 5 personer. For å unngå at noen blir fornærma, føler seg forbigått eller på andre måter får dagen ødelagt tagger jeg de fem første bloggere som leser denne posten.

Ellers kan man jo også gå til nærmeste folkebibliotek, de fleste bøkene er vel på det ønskede antall sider, og så kan man boltre seg i 6., 7., og 8. setninger! God fornøyelse!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag erkänner mig taggad, och skriver ett citat ur en annan ungdomsbok.

elis lesebabbel sa...

Jammen vad bra, Marika!