- Nordlys sier at dette er en dårlig ungdomsroman for voksne.
- Dagbladet sier at det er en mørk bagatell, og
- Aftenbladet mener boka er karikert.
- Er kritikerne gått av for aldersgrensa, forstår de ikke vår tid, ungdomsspråket eller er de rett og slett inne på noe?
- Har forlaget fullstendig gått på trynet?
- Har forfatteren greid å sjarmere forlagskonsulenten med sin litt festlige Gratangendialekt?
- Har Aschehoug planer om å bygge opp den nye dop-forfatter?
- Norges svar på Jack Kerouac?
for 6 dager siden
2 kommentarer:
Nok en bok jeg burde ha lest, skjønner jeg. *kikker på kjemebunken med fagprosa som skal leses*
Så mange bøker, så liten tid...
Etter å ha lest noen sider mer : av alle bøker du BURDE ha lest er jeg sikker på at du godt kan plassere denne et stykke ned på lista.
(Vi hører båtracet til Gjelsten helt opp hit til Vestre Holmen. Jeg blir gæern av dette levenet!)
Legg inn en kommentar