fredag, september 24, 2010

Er jeg for treig?

Ved et par anledninger har noen av mine lesere klaget over at denne bloggen er treig! Men hva fankern SKAL jeg gjøre da?
  • Har jeg for mange ”labels”?
  • For mange linker?
  • For mye bilder?
  • Eller er det blogspot?
  • Eller er folk rett og slett for utålmodige. (Neppe!)
Kan jo legge til at selv har jeg ingen problemer, verken på våre to hjemlige macer eller på jobben. Uansett nettleser. Ei heller da fibernettet lå nede og vi måtte bruke mobilt internett fra telenor.

Det eneste jeg har å si i sakens anledning: det var som pokker! Men det finnes da større tragedier! Selv om det kan være irriterende nok!

PS: jeg konverterer IKKE, IKKE over til wordpress! Heller legger jeg ned hele bloggen!

Edit morgenen etter: med treig mener jeg altså ikke layouten! For den ER jo treig! Selvom jeg nå prøver å pynte opp med bilder i fire farger. Jeg mener jo OPPLASTNINGSHASTIGHETEN eller hva det nå kalles!

5 kommentarer:

Blomsterpiken sa...

Kanskje du skal prøve en litt sprekere lay-out?

Uansett er innleggene det viktigste, og de er jo gode.

Jeg foreslår også flere kyllingbilder:-)

elis lesebabbel sa...

Hei blomsterpike. Da konstaterer jeg at i hvert fall du ikke har noen problemer med å komme inn på bloggen min. Med treighet mente jeg egentlig hastighet, altså den tida det tar å laste opp bloggen.

Ida sa...

Eg har ikkje merka noko til "problemet". Å legge ned bloggen er berre tull.

Silje sa...

Min erfaring er at bloggen kan være treig i explorer, mens i firefox går det fint.

elis lesebabbel sa...

Testa Safari akkurat nå. Egentlig ser det ut som at den er vel så rask om firefox på mac.