torsdag, juli 26, 2007

Et innspill i anledning sommerens engleagurk

Jeg regner med at hestene også har skytsengler i følge vår førkronnåkunprinsesses nyskapende teologi. Og det må jo i tilfelle være pegasusen. Som jo også passer fint inn i vår førkronnåkunprinsesses andre bigesjeft : litteraturformidlinga. Eller litteraturformidlingen heter det vel i de kretser. Märtha : her er det duka for mange kreative vrinsk! Du får ideen gratis! Eller nei for resten : jeg må nok ta en liten avgift. Kr. 2000,- er vel ingen upris? Hvis du vil at jeg skal utvikle idéen og kanskje også koble til det derre med lysfontenen er jeg åpen for prisforhandlinger. Momsen kommer selvfølgelig i tillegg.

Raudalsmerra syntes i hvert fall at dette høres spennende ut og er mer enn klar for å "finne sin indre kilde av sannhet og gjennoppta sin naturlige kilder med englene" mens Svartdalsmerra bare snøfter foraktelig. (Men nå har jo den dama aldri vært noe særlig visjonær heller da!)

Hva agurkene mener har jeg ikke funnet ut av. Ei heller englene da ”det gudommelige i hjertet mitt” dessverre ikke lyktes å oppnå kontakt.

PS: Jeg kan tilby kurslokaler. Sameiet vårt har et finfint kjellerlokale som "venter på dere". Med toalett. Sentralt plassert midt mellom mellom Slottet og nærmeste stall. Ser det er under tre uker før kursstart så det gjelder å handle raskt. Kr. 12.000 per halvår skulle vel være rimelig. En aldri så liten ombygging må påregnes.

PS: Märtha: Av hjemmesida deres konstaterer jeg at englefrisyren allerede er anlagt!