mandag, april 13, 2009

Og så har sykkelsesongen startet igjen

-seint men godt. For å feire at jeg snart skal sette meg på min nyoverhalte sykkel og trille nedover mot Oslogryta har jeg i dag funnet fram en virkelig godbit.

Her stemmer den folkekjære chanteusen Mireille Mathieu i med klassikeren Les Bicyclettes De Belsize. Dessverre har jeg bare funnet en YouTubevideo med lysbilder denne gangen. For de som er avhengig av levende bilder : her synger den folkekjære chanteuren Engelbert Humperdinck den engelske versjonen av denne kjente klassikeren.

Si hva man vil om gamle Hømperdink men større kinnskjegg enn ham er det nok ikke så mange som har!

NB: Dere som bor i Monolittveien : hvis dere hører noen synge for full hals i morra tidlig, muligens litt surt : det er bare meg!

Ingen kommentarer: