lørdag, februar 02, 2008

Ja nå leser også jeg denne boka

I min nystartede serie : Ja nå leser også jeg denne boka som alle andre har lest for lengst er turen kommet til Taxi for B. A. Beckström - eller kunsten å danse på furu av Edmund Austigard. (Unnskyld at jeg spør, men HETER egentlig forfatteren Edmund Austigard? Eller er det bare et psevdonym for å matche innholdet i bøkene? Eller kommer disse bøkene som en naturlig følge av navnet? )

Enda ei bok om ein gammal gubbe altså, og dei som har gidda å følgje med i bloggen veit jo at eg har lese om diverse gubbar den siste tida, frå nokre riktig koselege gamlingar til nokre typar som sprengjer ein kvar dritsekkskala! Men sidan eg har fått boka i gåve lyt eg vel gje ho ein sjanse!

B. A. Beckström er altså 92 (stønn!) år gamal, og har nokre utanom det vanlege fikse idéar. Men snart møter vi han Ali, så no fekk eg visse forventingar!
”Vi må for pokker kunne krevje at noen av desse nye landsmennene våre skaffar oss den store innvandrarromanen, gjentar den skarpe, som tilhøyrer ein forlagsredaksjon og ikkje ein avstraffingsanstalt, som Ali først trudde”
Fleire meiner at denne boka er betre enn debuten som og var god men kanskje noko dryg. Dagsavisen meinte jo at "Edmund Austigard høyrer til i det absolutte tetsjiktet i det sterke nynorske humorfeltet, saman med moromenn som Ragnar Hovland og Are Kalvø. Den som likar dei, vil ha det topp saman med Austigard” Ei utsegn eg gjorde eit visst nummer av i denne bloggposten.
Meir kjem: dersom eg no overlever den planlagte turen til Sør-vestlandet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan bekrefte at han heter Edmund Austigard og at boken er nominert til Ungdommens Kritikerpris. Visste du det?

Jeg har ennå ikke lest boken, men jeg er alltid skeptisk til dem som driver og sammenligner med Ragnar Hovland. Det skal litt til å nå opp.

Bjarte

Tonita sa...

Håper du likte boka Eli.
Kanskje jeg må forsøke å lese Hovland da, - siden jeg likte Austigard.

elis lesebabbel sa...

Bjarte
Etter å ha lest ca 90 sider : nei Hovland er det ikke. Litt mange "påfunn" og fikse gubbeideer - som ikke fenga meg i hvert fall. Er rett og slett ikke med på notene.

Tonita :
Det synes jeg absolutt du skal gjøre!