lørdag, januar 07, 2012

Fankern folkens!!!!

Jeeeeeg-er-blitt-sitert-i-Aaaaaftenposten!!! Og fikk dermed mine 5 minutters berømmelse. Så KAN man jo spørre seg hvor nødvendig spalten ”Kvitter fra Twitter” er siden en hver selv kan gå inn på Twitter og følge hvem en vil uten passord, men akkurat DET var jo ikke poenget akkurat nå.


Tweeten
”Katalogiserer ”Kannibalen” og det slår meg at emnet er dårlig dekket i dagens norske skjønnlitteratur”
holder seg godt innafor 140 tegn.

Ser også at Geir Lippestad har begynt å twittre i det nye året og konstaterer at han måtte ha hjelp fra unga sine for å komme i gang. (Lippestad, da!) Ellers kan jeg jo bare holde tåta på meg siden @GeirLippestad har 2.511 followers akkurat nå mot mitt noe mer beskjedne antall av 81.

Til slutt får vi jo håpe at jobben viser miskunn og overbærenhet fordi jeg twitrer i arbeidstia, noe jeg vel neppe kan vri meg unna med akkurat denne tweeten!

Derimot bør jeg vel kunne forvente i det minste en blomsterbukett fra Cappelen Damm!

3 kommentarer:

Anita sa...

Imponerende! Gratulerer så mye!

elis lesebabbel sa...

Takk og takk! Sjampanjebakrusen er skikkelig hard i dag!

Anonym sa...

Kanskje ikke så rart hvis du leser wikipedia:

"Noen antropologer hevder at kannibalisme har vært nesten ikke-eksisterende"