fredag, januar 01, 2016

I wondered Should I go or should I stay.

Etter å ha vurdert litt fram og tilbake har jeg funnet ut at det kan være på tide å avslutte denne bloggen, som jeg mer eller mindre trofast har drevet siden 2006. Ni og et halvt år må man da også  kunne si er ganske lenge til en blogg å være, men jammen har jeg hatt mye moro underveis.

Før jeg avslutter med (nok) en god gammel sviske fra populærmusikken vil jeg takke alle som har vært innom denne bloggen, og ikke minst de som har giddet å komme med en og annen kommentar eller flere. Takk takk alle som én!

For mine norske lesere: Tusen takk

For my American readers : Thank you very much

Für meine deutschen Leser : Vielen Dank

Pour mes lecteurs français : Merci beaucoup

Для моїх читачів українських

För mina svenska läsare: tackar så mycket

For my English readers : Thank you very much

Voor mijn Nederlandse lezers : duizend dank

अपने भारतीय पाठकों के लिए धन्यवाद


Lenke til Youtube-videoen

Og dermed fikk jeg jo også gjort litt ære på Petula Clark før denne bloggen toner ut i The Last Waltz! 

2 kommentarer:

Synne sa...

Nei, så trist:( Har satt skikkelig pris på bloggen din, den har vært på sin egen, personlige og morsomme og ikke minst musikalske hylle blant bok- og bibliotekarblogger!
Men den sover kanskje bare?

elis lesebabbel sa...

Nix! Denne er død som en sviske. Men kanskje jeg gjenoppstår med en annen blogg en gang. Takk for ros forresten!